Optimizing Response Functions of Media Exposure Distributions

The object of this paper is to show how to maximize the expected response of an advertising campaign, subject to a budget constraint. Four response functions are considered with closed-form solutions given for the resulting expected responses. These expected responses use only univariate marginal di...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Journal of the Operational Research Society Ročník 42; číslo 7; s. 537 - 542
Hlavný autor: Danaher, Peter J.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Taylor & Francis 01.07.1991
Macmillan Press
Palgrave Macmillan UK
Palgrave
Pergamon Press
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0160-5682, 1476-9360
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.