Corporate Reputation Measurement: Alternative Factor Structures, Nomological Validity, and Organizational Outcomes

Management scholars have paid close attention to the construct of organizational or corporate reputation (CR), particularly in the applied business ethics and corporate social responsibility (CSR) fields. Extant research demonstrates that CR is one of the key mediators between CSR and important orga...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of business ethics Ročník 130; číslo 2; s. 485 - 507
Hlavní autori: Agarwal, James, Osiyevskyy, Oleksiy, Feldman, Percy M., Marquina, Percy Samoel
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer 01.08.2015
Springer Netherlands
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0167-4544, 1573-0697
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.