Corporate Reputation Measurement: Alternative Factor Structures, Nomological Validity, and Organizational Outcomes
Management scholars have paid close attention to the construct of organizational or corporate reputation (CR), particularly in the applied business ethics and corporate social responsibility (CSR) fields. Extant research demonstrates that CR is one of the key mediators between CSR and important orga...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of business ethics Ročník 130; číslo 2; s. 485 - 507 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Dordrecht
Springer
01.08.2015
Springer Netherlands Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0167-4544, 1573-0697 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!