Developmental predictors of fraction concepts and procedures

► Number line estimation, prior math achievement, language, and attentive behavior uniquely predicted fraction concepts. ► Number line estimation, prior math achievement, and working memory made unique contributions to acquisition of fraction procedures. ► Both domain specific and domain general com...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of experimental child psychology Ročník 116; číslo 1; s. 45 - 58
Hlavní autori: Jordan, Nancy C., Hansen, Nicole, Fuchs, Lynn S., Siegler, Robert S., Gersten, Russell, Micklos, Deborah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Amsterdam Elsevier Inc 01.09.2013
Elsevier
Elsevier BV
Predmet:
ISSN:0022-0965, 1096-0457, 1096-0457
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.