Implementing Education for All—Whose agenda, whose change? The case study of the Ghana National Education Campaign Coalition

With the onset of the Education for All (EFA) agenda in 1990, the international development community has seen new forms of international cooperation forming around the pledge for EFA. This paper analyzes a case study of activities and challenges of a civil society coalition, the Ghana National Educ...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of educational development Ročník 30; číslo 4; s. 369 - 376
Hlavní autori: Strutt, Courtney, Kepe, Thembela
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.07.2010
Elsevier
Predmet:
ISSN:0738-0593, 1873-4871
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.