Lecture-based versus problem-based learning in ethics education among nursing students

Background: Moral reasoning is a vital skill in the nursing profession. Teaching moral reasoning to students is necessary toward promoting nursing ethics. Objectives: The aim of this study was to compare the effectiveness of problem-based learning and lecture-based methods in ethics education in imp...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Nursing ethics Ročník 26; číslo 6; s. 1753 - 1764
Hlavní autori: Khatiban, Mahnaz, Falahan, Seyede Nayereh, Amini, Roya, Farahanchi, Afshin, Soltanian, Alireza
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.09.2019
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:0969-7330, 1477-0989, 1477-0989
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.