Adaptive feedback from artificial neural networks facilitates pre-service teachers’ diagnostic reasoning in simulation-based learning

In simulations, pre-service teachers need sophisticated feedback to develop complex skills such as diagnostic reasoning. In an experimental study with N = 178 pre-service teachers about simulated pupils with learning difficulties, we investigated the effects of automatic adaptive feedback, which is...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Learning and instruction Ročník 83; s. 101620
Hlavní autori: Sailer, Michael, Bauer, Elisabeth, Hofmann, Riikka, Kiesewetter, Jan, Glas, Julia, Gurevych, Iryna, Fischer, Frank
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.02.2023
Predmet:
ISSN:0959-4752, 1873-3263
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.