A Panoramic Review of the Macromarketing Literature

This contribution benchmarks the 40th anniversary issue of the Journal of Macromarketing with an updated and topically organized bibliography of articles that can be used by interested researchers and in university courses devoted to or including a survey of this subject. Fisk (1990), Shapiro (2006)...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of macromarketing Ročník 41; číslo 1; s. 48 - 64
Hlavní autori: DeQuero-Navarro, Beatriz, Stanton, Julie, Klein, Thomas A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.03.2021
Predmet:
ISSN:0276-1467, 1552-6534
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.