Reimagining pedagogy for theological education at a South African University : an ethnographic exploration

Curriculum transformation within Higher Education has been an ongoing process within South Africa Universities. For a long time, apartheid and the conception of race have shaped the education framework. Recently, decolonisation discourses have led to a rethinking about Curricula of Higher Education....

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Verbum et ecclesia Ročník 42; číslo 1; s. 1 - 10
Hlavní autori: Denny, Lindie, Wepener, Cas
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Pretoria AOSIS 2021
African Online Scientific Information Systems (Pty) Ltd t/a AOSIS
AOSIS (Pty) Ltd
Predmet:
ISSN:1609-9982, 2074-7705
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.