Designing educational technologies in the age of AI: A learning sciences‐driven approach

Interdisciplinary research from the learning sciences has helped us understand a great deal about the way that humans learn, and as a result we now have an improved understanding about how best to teach and train people. This same body of research must now be used to better inform the development of...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:British journal of educational technology Ročník 50; číslo 6; s. 2824 - 2838
Hlavní autori: Luckin, Rosemary, Cukurova, Mutlu
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Coventry Wiley-Blackwell 01.11.2019
Blackwell Publishing Ltd
Predmet:
ISSN:0007-1013, 1467-8535
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.