Covariance-Based Structural Equation Modeling in the Journal of Advertising: Review and Recommendations
In this article, we review applications of covariance-based structural equation modeling (SEM) in the Journal of Advertising (JA) starting with the first issue in 1972. We identify 111 articles from the earliest application of SEM in 1983 through 2015, and discuss important methodological issues rel...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of advertising Ročník 46; číslo 1; s. 163 - 177 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Abingdon
Routledge
01.01.2017
Taylor & Francis Group, LLC Taylor & Francis Ltd |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0091-3367, 1557-7805 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!