Covariance-Based Structural Equation Modeling in the Journal of Advertising: Review and Recommendations

In this article, we review applications of covariance-based structural equation modeling (SEM) in the Journal of Advertising (JA) starting with the first issue in 1972. We identify 111 articles from the earliest application of SEM in 1983 through 2015, and discuss important methodological issues rel...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of advertising Ročník 46; číslo 1; s. 163 - 177
Hlavní autori: Hair, Joseph F., Babin, Barry J., Krey, Nina
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 01.01.2017
Taylor & Francis Group, LLC
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0091-3367, 1557-7805
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.