Intuition in Organizations: Implications for Strategic Management

Recent advances in social cognitive neuroscience and related fields have rejuvenated scholarly research into intuition. This article considers the implications of these developments for understanding managerial and organizational decision making. Over the past two decades, researchers have made cons...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Long range planning Ročník 42; číslo 3; s. 277 - 297
Hlavní autori: Hodgkinson, Gerard P., Sadler-Smith, Eugene, Burke, Lisa A., Claxton, Guy, Sparrow, Paul R.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Elsevier Ltd 01.06.2009
Pergamon Press Inc
Predmet:
ISSN:0024-6301, 1873-1872
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.