Adopting television as a new channel for e-commerce. The influence of interactive technologies on consumer behavior

The aim of this research is twofold. Firstly, it analyzes how the two main features of Internet Protocol Television (IPTV), interactivity and personalization, influence both customers’ perceived performance and involvement with a web-based information service. Secondly, it studies whether personaliz...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Electronic commerce research Ročník 13; číslo 4; s. 457 - 475
Hlavní autori: Blasco-Arcas, Lorena, Hernandez-Ortega, Blanca, Jimenez-Martinez, Julio
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Boston Springer US 01.11.2013
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1389-5753, 1572-9362
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.