COVID‐19 as an accelerator for digitalization at a German university: Establishing hybrid campuses in times of crisis

As a result of the COVID‐19 outbreak, teaching in universities needed to be quickly transitioned from regular on‐campus classes into technology‐enhanced teaching formats. In this article, we present the case study of Chemnitz University of Technology (Germany), where digital classes were introduced...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Human behavior and emerging technologies Ročník 2; číslo 3; s. 212 - 216
Hlavní autori: Skulmowski, Alexander, Rey, Günter Daniel
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Hoboken, USA John Wiley & Sons, Inc 01.07.2020
Predmet:
ISSN:2578-1863, 2578-1863
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.