Lessons From an Exploratory Qualitative Survey on Simulation Opportunities for Clinical Education in Speech-Language Pathology and Audiology in South Africa

Phenomenon : This study explored experiences of simulation-based clinical education in the Speech-Language Pathology and Audiology professions in South Africa, a Global South context where research on this topic is limited. In this context, the COVID-19 pandemic brought simulation to the forefront o...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Teaching and learning in medicine Ročník 37; číslo 3; s. 430 - 440
Hlavní autori: Watermeyer, Jennifer, Kanji, Amisha
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Routledge 27.05.2025
Predmet:
ISSN:1040-1334, 1532-8015, 1532-8015
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.