Introduction to the Special Issue on Developing Research Methods and Metrics in Macromarketing

In addition to summarizing the articles included in this Special Issue, this editorial introduction provides a content analysis of 22 years of the Journal of Macromarketing with a focus on quantitative studies. Linking the rich foundation of macromarketing scholarship with novel and purposeful quant...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of macromarketing Ročník 44; číslo 1; s. 74 - 80
Hlavní autori: Stanton, Julie V., DeQuero-Navarro, Beatriz, Domegan, Christine, Wooliscroft, Ben
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.03.2024
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:0276-1467, 1552-6534
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.