Disentangling the binomial change/inertia to the Chilean educational policy in the post-dictatorship era (1990-2022). A normative policy instrument perspective
Chile is a paradigmatic case of market-oriented educational policies. This has led to a prolific research agenda aimed at understanding the trajectory and trends during the country's dictatorial period and after the return to democracy. Generally, these studies have focused on comparing the mai...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of education policy Ročník 40; číslo 3; s. 439 - 465 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London
Routledge
04.05.2025
Taylor & Francis Ltd |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0268-0939, 1464-5106 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!