Disentangling the binomial change/inertia to the Chilean educational policy in the post-dictatorship era (1990-2022). A normative policy instrument perspective

Chile is a paradigmatic case of market-oriented educational policies. This has led to a prolific research agenda aimed at understanding the trajectory and trends during the country's dictatorial period and after the return to democracy. Generally, these studies have focused on comparing the mai...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of education policy Ročník 40; číslo 3; s. 439 - 465
Hlavní autori: Villalobos, Cristóbal, Quiero-Bastías, Máximo, Pereira, Sebastián, Peralta, José
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Routledge 04.05.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0268-0939, 1464-5106
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.