Lessons learned during online education experiences of kindergarten during the COVID-19 pandemic in Bangladesh

This study explored the online education experiences of students, teachers and parents of kindergarten in Bangladesh during the emergency situation created by COVID-19. A qualitative research paradigm approach was followed. Students, teachers and parents of kindergartens from eight divisions of Bang...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of early years education Ročník 33; číslo 1; s. 182 - 196
Hlavní autori: Shahidul Islam, Md, Rahman, Arifur, Boyd, Wendy
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 02.01.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0966-9760, 1469-8463
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.