Applying reactance theory to study consumer responses to COVID restrictions: a note on model specification

PurposeThe purpose of the study is to highlight the relevance of reactance theory for modeling consumer responses to COVID restrictions. The study also aims to critically evaluate the appropriateness of the most established reactance model (the intertwined model) for studying reactance specifically...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International marketing review Ročník 40; číslo 5; s. 894 - 905
Hlavní autori: Matarazzo, Michela, Diamantopoulos, Adamantios
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Emerald Publishing Limited 12.12.2023
Emerald Group Publishing Limited
Predmet:
ISSN:0265-1335, 1758-6763
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.