A Shader Framework for Rapid Prototyping of GPU-Based Volume Rendering

In this paper, we present a rapid prototyping framework for GPU‐based volume rendering. Therefore, we propose a dynamic shader pipeline based on the SuperShader concept and illustrate the design decisions. Also, important requirements for the development of our system are presented. In our approach,...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 30; číslo 3; s. 1031 - 1040
Hlavní autori: Rieder, Christian, Palmer, Stephan, Link, Florian, Hahn, Horst K.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.06.2011
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.