Unplugged versus plugged-in: examining basic programming achievement and computational thinking of 6th-grade students

The aim of this study is to compare the effects of unplugged and plugged-in activities on academic achievement and computational thinking (CT) skills of sixth-grade students. Mixed-method research was carried out to explore whether there were differences between the groups, and to learn the students...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 27; číslo 7; s. 9145 - 9179
Hlavní autori: Polat, Elif, Yilmaz, Rabia Meryem
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.08.2022
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.