A systematic mapping review of augmented reality applications to support STEM learning in higher education

While there is an increasing interest in Augmented Reality (AR) technologies in Primary and Secondary (K-12) Education, its application in Higher Education (HE) is still an emerging trend. This study reports findings from a systematic mapping review, based on a total of forty-five ( n  = 45) article...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 27; číslo 2; s. 1883 - 1927
Hlavní autori: Mystakidis, Stylianos, Christopoulos, Athanasios, Pellas, Nikolaos
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.03.2022
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.