Visual evoked potentials to red-green stimulation in schoolchildren
The aim is to study chromatic visual evoked potentials (VEP) to isoluminant red-green (R-G) stimulus in schoolchildren. Sixty children (7–19 years) with normal color vision were examined, 30 binocularly and 30 monocularly. The isoluminant point was determined for each child subjectively by using het...
Uložené v:
| Vydané v: | Visual neuroscience Ročník 23; číslo 3-4; s. 447 - 451 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York, USA
Cambridge University Press
01.05.2006
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 0952-5238, 1469-8714 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!