Visual evoked potentials to red-green stimulation in schoolchildren

The aim is to study chromatic visual evoked potentials (VEP) to isoluminant red-green (R-G) stimulus in schoolchildren. Sixty children (7–19 years) with normal color vision were examined, 30 binocularly and 30 monocularly. The isoluminant point was determined for each child subjectively by using het...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Visual neuroscience Ročník 23; číslo 3-4; s. 447 - 451
Hlavní autori: POMPE, MANCA TEKAVČIČ, KRANJC, BRANKA STIRN, BRECELJ, JELKA
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York, USA Cambridge University Press 01.05.2006
Predmet:
ISSN:0952-5238, 1469-8714
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.