Analysing students' content-learning in science in CLIL vs. non-CLIL programmes: empirical evidence from Spain

This paper investigates students' performance in content-subjects in the framework of CLIL programmes in Spain. So far, CLIL research has focused primarily on language attainment in the L2 and the L1, but students' achievements as regards content-subjects have been largely ignored. Compete...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of bilingual education and bilingualism Ročník 22; číslo 6; s. 661 - 674
Hlavní autori: Fernández-Sanjurjo, Javier, Fernández-Costales, Alberto, Arias Blanco, José Miguel
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 18.08.2019
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1367-0050, 1747-7522
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.