A focused ethnographic study on grammar teaching practices across language subjects in schools

Studies exploring grammar teaching in first and foreign language subjects in Scandinavia are very rare. In this article, we present findings from a focused ethnographic study (Gramma3, 2018-2019) of grammar teaching practices in the three major first and foreign language subjects at lower-secondary...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Language, culture, and curriculum Ročník 35; číslo 1; s. 51 - 66
Hlavní autori: Kabel, Kristine, Christensen, Mette Vedsgaard, Brok, Lene Storgaard
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 02.01.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0790-8318, 1747-7573
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.