Ducange, P., Pecori, R., & Mezzina, P. (2018). A glimpse on big data analytics in the framework of marketing strategies. Soft computing (Berlin, Germany), 22(1), 325-342. https://doi.org/10.1007/s00500-017-2536-4
Citácia podle Chicago (17th ed.)Ducange, Pietro, Riccardo Pecori, a Paolo Mezzina. "A Glimpse on Big Data Analytics in the Framework of Marketing Strategies." Soft Computing (Berlin, Germany) 22, no. 1 (2018): 325-342. https://doi.org/10.1007/s00500-017-2536-4.
Citácia podľa MLA (8th ed.)Ducange, Pietro, et al. "A Glimpse on Big Data Analytics in the Framework of Marketing Strategies." Soft Computing (Berlin, Germany), vol. 22, no. 1, 2018, pp. 325-342, https://doi.org/10.1007/s00500-017-2536-4.
Upozornenie: Tieto citáce sú generované automaticky. Nemusia byť úplne správne podľa citačných pravidiel..