Mobile-assisted language learning: A Duolingo case study
The growing availability of mobile technologies has contributed to an increase in mobile-assisted language learning in which learners can autonomously study a second language (L2) anytime or anywhere (e.g. Kukulska-Hulme, Lee & Norris, 2017; Reinders & Benson, 2017). Research investigating t...
Uložené v:
| Vydané v: | ReCALL (Cambridge, England) Ročník 31; číslo 3; s. 293 - 311 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Cambridge, UK
Cambridge University Press
01.09.2019
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 0958-3440, 1474-0109 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!