Does Burnout Affect Academic Achievement? A Meta-Analysis of over 100,000 Students

Burnout is understood to have many adverse consequences for students. However, several equivocal findings in the literature mean that it is currently unclear to what extent burnout affects academic achievement. To address this lack of clarity, the aim of the present study was to provide a first meta...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational psychology review Ročník 33; číslo 2; s. 387 - 405
Hlavní autori: Madigan, Daniel J., Curran, Thomas
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer Science + Business Media 01.06.2021
Springer US
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1040-726X, 1573-336X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.