Factors influencing Swedish grades 4–6 technology teachers’ choice of teaching and learning material in programming education

There is a recognized need to understand the current state of programming implementation in the Swedish compulsory school system. This study focused specifically on the implementation of programming in the school subject of technology for grades 4–6. In Sweden, the responsibility for choosing teachi...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of technology and design education Ročník 34; číslo 4; s. 1275 - 1303
Hlavní autori: Bjursten, Eva-Lena, Nilsson, Tor, Jonsson, Gunnar
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.09.2024
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0957-7572, 1573-1804, 1573-1804
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.