An analysis of TIMSS 2015 science reading demands

This study investigated the reading demands of restricted-use items1 administered to South African Grade 9 learners as part of the Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) 2015. The method proposed by Mullis, Martin and Foy (2013) was used to categorise items into low, medium an...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Perspectives in education Ročník 38; číslo 2; s. 285 - 302
Hlavní autori: Van Staden, Surette, Graham, Marien Alet, Harvey, J.C.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bloemfontein University of the Free State 01.12.2020
University of the Free State Faculty of Education
University of the Free State, Faculty of Education
Predmet:
ISSN:0258-2236, 2519-593X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.