Effect of an OwlSpace Programming Course on the Computational Thinking of Elementary School Students

This study investigates the effect of programming courses on the computational thinking (CT) skills of elementary school students and the learning effectiveness of students from different backgrounds who are studying programming. We designed a OwlSpace programming course into an elementary school cu...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Informatics in education Ročník 23; číslo 1; s. 145 - 178
Hlavní autori: Li, Wei-Ying, Lu, Tzu-Chuen
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Vilnius Vilniaus Universiteto Leidykla 01.01.2024
Vilnius University Press
Institute of Mathematics and Informatics
Vilnius University
Predmet:
ISSN:1648-5831, 2335-8971
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.