Preschool Children’s Reasoning about Sound from an Inferential-Representational Approach

The purpose of this article is to present an analysis to identify the reasoning processes and representations that preschool students develop about sound based on the inferential-representational approach. Participants were 18 preschool students between the ages of four and five attending three rura...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education sciences Ročník 11; číslo 4; s. 180 - 192
Hlavní autori: Gallegos-Cázares, Leticia, Flores-Camacho, Fernando, Calderón-Canales, Elena
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Basel MDPI AG 01.04.2021
Predmet:
ISSN:2227-7102, 2227-7102
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.