Cross-Border Dialogues: A Collaborative Instructional Design Inquiry to Promote Equity and Diversity

The COVID-19 pandemic complicates ingrained educational inequalities around the globe and foregrounds the pertaining challenges that teachers have encountered due to school closures and the shift to distance learning. This cross-border teacher education project intended to examine how academics and...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education sciences Ročník 13; číslo 6; s. 567
Hlavní autori: Zhang, Zheng, Lee, Icy, Chan, Helen Wan Yu, Guo, Qi, Kuan, Angela, Lee, Jessica Sum Laam, Ma, Qianhui, Ng, Natalie Ching Tung, Trad, Rozan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Basel MDPI AG 01.05.2023
Predmet:
ISSN:2227-7102, 2227-7102
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.