Debriefing for technology-enhanced simulation: a systematic review and meta-analysis

Objectives Debriefing is a common feature of technology‐enhanced simulation (TES) education. However, evidence for its effectiveness remains unclear. We sought to characterise how debriefing is reported in the TES literature, identify debriefing features that are associated with improved outcomes, a...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Medical education Ročník 48; číslo 7; s. 657 - 666
Hlavní autori: Cheng, Adam, Eppich, Walter, Grant, Vincent, Sherbino, Jonathan, Zendejas, Benjamin, Cook, David A
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: England Blackwell Publishing Ltd 01.07.2014
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0308-0110, 1365-2923, 1365-2923
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.