Non-submodular model for group profit maximization problem in social networks

In social networks, there exist many kinds of groups in which people may have the same interests, hobbies, or political orientation. Sometimes, group decisions are made by simply majority, which means that most of the users in this group reach an agreement, such as US Presidential Elections. A group...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computational social networks Ročník 8; číslo 1
Hlavní autori: Zhu, Jianming, Ghosh, Smita, Wu, Weili, Gao, Chuangen
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Cham Springer International Publishing 07.01.2021
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:2197-4314, 2197-4314
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.