Investigating peer influence on collaborative group members' motivation through the lens of socially shared regulation of learning

Background Social context and peers significantly impact students' motivation, especially in collaborative learning settings. However, there is limited evidence on how students strategically influence each other's motivation through socially shared regulation of learning (SSRL). Aims This...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:British journal of educational psychology Ročník 95; číslo 4; s. 1063 - 1079
Hlavní autori: Järvenoja, Hanna, Törmänen, Tiina, Lehtoaho, Emma, Turunen, Marjo, Suoraniemi, Jasmiina, Edwards, Justin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: England British Psychological Society 01.12.2025
Predmet:
ISSN:0007-0998, 2044-8279, 2044-8279
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.