The Impact of Incentives to Recruit and Retain Teachers in “Hard‐to‐Staff” Subjects

We investigate the effects of a statewide program designed to increase the supply of teachers in designated “hard‐to‐staff” areas, such as special education, math, and science. Employing a difference‐in‐difference estimator we find that the loan forgiveness component of the program was effective, re...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of policy analysis and management Ročník 37; číslo 1; s. 112 - 135
Hlavní autori: Feng, Li, Sass, Tim R.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Hoboken Wiley-Blackwell 2018
Wiley Periodicals Inc
Predmet:
ISSN:0276-8739, 1520-6688
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.