An artificial intelligence-driven learning analytics method to examine the collaborative problem-solving process from the complex adaptive systems perspective

Collaborative problem solving (CPS) enables student groups to complete learning tasks, construct knowledge, and solve problems. Previous research has argued the importance of examining the complexity of CPS, including its multimodality, dynamics, and synergy from the complex adaptive systems perspec...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of computer-supported collaborative learning Ročník 18; číslo 1; s. 39 - 66
Hlavní autori: Ouyang, Fan, Xu, Weiqi, Cukurova, Mutlu
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.03.2023
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1556-1607, 1556-1615
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.