Tourist engagement and loyalty: gender matters?

This study aims to compare the effects of several dimensions of tourist engagement, including enthusiasm, attention, absorption, interaction, and identification on loyalty across male and female tourists. A total number of 210 questionnaire were completed from tourists visiting Kinabalu National Par...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Current issues in tourism Ročník 24; číslo 6; s. 871 - 885
Hlavní autori: Rasoolimanesh, S. Mostafa, Khoo-Lattimore, Catheryn, Md Noor, Shuhaida, Jaafar, Mastura, Konar, Rupam
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 19.03.2021
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1368-3500, 1747-7603
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.