The role of grit and classroom enjoyment in EFL learners' willingness to communicate
This interdisciplinary study investigates whether, and to what extent, grit (consisting of perseverance of effort and consistency of interests) and classroom enjoyment are linked with EFL learners' willingness to communicate in a second language (L2 WTC), the final psychological step before act...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of multilingual and multicultural development Ročník 43; číslo 5; s. 452 - 468 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Abingdon
Routledge
28.05.2022
Taylor & Francis Ltd |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0143-4632, 1747-7557 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!