Associating Facial Expressions and Upper-Body Gestures with Learning Tasks for Enhancing Intelligent Tutoring Systems

Learning involves a substantial amount of cognitive, social and emotional states. Therefore, recognizing and understanding these states in the context of learning is key in designing informed interventions and addressing the needs of the individual student to provide personalized education. In this...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of artificial intelligence in education Ročník 30; číslo 2; s. 236 - 270
Hlavní autori: Behera, Ardhendu, Matthew, Peter, Keidel, Alexander, Vangorp, Peter, Fang, Hui, Canning, Susan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer New York 01.06.2020
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1560-4292, 1560-4306
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.