Vocabulary recommendation approach for forced migrants using informal language learning tools

Learning a new language is a major challenge faced by many forced migrants. Current vocabulary learning curricula are not adapted to the migrants’ needs, which makes the learning process even more challenging. Today, the widespread use of smartphones among forced migrants provides us with new opport...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Universal access in the information society Ročník 21; číslo 4; s. 983 - 994
Hlavní autori: Abou-Khalil, Victoria, Helou, Samar, Chen, Mei‐Rong Alice, Flanagan, Brendan, Lecailliez, Louis, Pinkwart, Niels, Ogata, Hiroaki
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Berlin/Heidelberg Springer Berlin Heidelberg 01.11.2022
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1615-5289, 1615-5297
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.