Nursing students collaborating to develop multiple-choice exam revision questions: A student engagement study

Nursing students find bioscience subjects challenging. Bioscience exams pose particular concerns for these students, which may lead to students adopting a surface-approach to learning. To promote student collective understanding of bioscience, improve their confidence for the final exam, and improve...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Nurse education today Ročník 59; s. 6 - 11
Hlavní autori: Craft, Judy A., Christensen, Martin, Shaw, Natasha, Bakon, Shannon
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Scotland Elsevier Ltd 01.12.2017
Elsevier Science Ltd
Predmet:
ISSN:0260-6917, 1532-2793, 1532-2793
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.