Assessing the Approaches to Learning of Twinning Programme Students in Malaysia

The study set out to examine the psychometric properties of the scores obtained on the modified 20-item Revised Two Factor Study Process Questionnaire (R-SPQ-2F). The study also investigated the relationship between scores on the R-SPQ-2F and students’ learning-related outcomes. In addition, it also...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Malaysian journal of learning & instruction Ročník 3; s. 93
Hlavný autor: Choo, Pauline Goh Swee
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Kedah Darul Alam Universiti Utara Malaysia 2006
UUM Press
Predmet:
ISSN:1675-8110, 2180-2483
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.