Latent profile analysis of Korean undergraduates’ academic emotions in e-learning environment

This study aimed to classify latent profiles of Korean undergraduates’ academic emotions in an e-learning environment, and to examine the effects of instructional variables on these profiles as well as the differences in their learning outcomes. A survey was conducted among 777 students who particip...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 68; číslo 3; s. 1521 - 1546
Hlavní autori: Lee, Jong-Yeon, Chei, Min Jung
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.06.2020
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.