The Influence of Consumer–Brand Relationship on the Personalized Advertising Privacy Calculus in Social Media

Advertisers increasingly use personalized advertising that is tailored to consumers based on data concerning their preferences and behaviors, which is gained by collecting their personal information. The present study examines the role of consumer–brand relationships and social media platform contex...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of interactive marketing Ročník 55; číslo 1; s. 16 - 30
Hlavní autori: Hayes, Jameson L., Brinson, Nancy H., Bott, Gregory J., Moeller, Claire M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA Elsevier Inc 01.08.2021
SAGE Publications
Predmet:
ISSN:1094-9968, 1520-6653, 1520-0665
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.