Key competencies in sustainability in higher education—toward an agreed-upon reference framework

Hundreds of sustainability programs have emerged at universities and colleges around the world over the past 2 decades. A prime question for employers, students, educators, and program administrators is what competencies these programs develop in students. This study explores convergence on competen...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Sustainability science Ročník 16; číslo 1; s. 13 - 29
Hlavní autori: Brundiers, Katja, Barth, Matthias, Cebrián, Gisela, Cohen, Matthew, Diaz, Liliana, Doucette-Remington, Sonya, Dripps, Weston, Habron, Geoffrey, Harré, Niki, Jarchow, Meghann, Losch, Kealalokahi, Michel, Jessica, Mochizuki, Yoko, Rieckmann, Marco, Parnell, Roderic, Walker, Peter, Zint, Michaela
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Tokyo Springer Japan 01.01.2021
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1862-4065, 1862-4057
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.