Key competencies in sustainability in higher education—toward an agreed-upon reference framework
Hundreds of sustainability programs have emerged at universities and colleges around the world over the past 2 decades. A prime question for employers, students, educators, and program administrators is what competencies these programs develop in students. This study explores convergence on competen...
Uložené v:
| Vydané v: | Sustainability science Ročník 16; číslo 1; s. 13 - 29 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , , , , , , , , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Tokyo
Springer Japan
01.01.2021
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1862-4065, 1862-4057 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!