Translanguaging and Trans-Semiotizing for Critical Integration of Content and Language in Plurilingual Educational Settings

Arising in Europe in the early 1990s, content and language integrated learning (CLIL) has become a popular educational approach. CLIL involves a dual focus on content and language learning with an additional language used as the medium of instruction. Although CLIL has received much attention and sp...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:RELC journal Ročník 53; číslo 2; s. 355 - 370
Hlavní autori: Sohn, Bong-gi, dos Santos, Pedro, Lin, Angel M. Y.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.08.2022
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:0033-6882, 1745-526X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.