Beginning teachers’ conceptions of competency: implications to educational policy and teacher education in Malaysia

When any innovations or measurement procedures are introduced into the education system to improve or judge the quality of its teaching force, beginning teachers often have to adapt to these new concepts of what constitute a high quality teaching. This article contends that these new concepts neithe...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational research for policy and practice Ročník 13; číslo 1; s. 65 - 79
Hlavní autori: Goh, Pauline Swee Choo, Wong, Kung Teck
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.02.2014
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1570-2081, 1573-1723
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.