Control-value appraisals, achievement emotions, and foreign language performance: A latent interaction analysis

Based on control-value theory (CVT), this study (N = 550 Chinese university students) examined relations between control-value appraisals, subsequent achievement emotions, and resulting performance in foreign language (FL) learning. The results show that perceived control and value related positivel...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Learning and instruction Ročník 69; s. 101356
Hlavní autori: Shao, Kaiqi, Pekrun, Reinhard, Marsh, Herbert W., Loderer, Kristina
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.10.2020
Predmet:
ISSN:0959-4752, 1873-3263
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.